onsdag den 5. august 2009

En stolt mor...

Eftermiddagen bød på et lille kort besøg på Amalienborg slotsplads. Det var strand varmt og det rigtige sted ville ha været ved poolen, men nu er det sådan at ældste sønnen er i dronningens klæder og skulle have sin først vagt. Og det var hans gamle mor jo selvfølgelig nød til at se.

Det er jo set mange gange før, altså deres vagtskifte og den meget indøvede gåtur, når soldaterne skal skiftes efter deres 2 timers vagt. Denne gang var det så ekstra sjovt og jeg gik da også med frem og tilbage over pladsen til han stod i sit hus. Så sammen med en masse turister med kameraer så store ..... stod jeg der og tog lidt billeder af det lille pus .....

4 kommentarer:

Prikker i luften sagde ...

Jeg kan godt forstå du er stolt, det er da også en flot fyr du har der:-)Vi mødre har da også lov til at være stolte af vores børn:-)

Mette Lykke sagde ...

Jeg kan godt forstå du var ved at revne af stolthed.. Min søn var ude at sejle med skoleskiber og jeg var helt oppe at køre da jeg så ham i landgangs uniform..

Irene sagde ...

Ja, stolt det kan du sagtens være, flot ser han ud :-)
PS. Lever du stadig??????

perlepaladset sagde ...

Søs: ja hvis vi ikke kan være stolte af dem, hvem skulle så :-)

Mette Lykke: Ja så har vi vist haft samme følelse. Jeg tænker det må være noget med, at TÆNK at det er ens yngel!!!

Irene: ja jeg har bare alt for travlt med div. bygge projekter :-)