lørdag den 5. februar 2011

lørdag nat....


Ja sådan kan man så også vågne.

Sidder lige nu temmelig sur, rasende, forskrækket og lidt bange.
Vågnede med et spjet for en halv time siden af et brag, som helt sikkert ikke bare er et gammelt hus der knirker.........
stod op, listede rundt i huset og forsøgte at regne ud hvad det dog kunne være.

Og det var så desværre tydeligt at se.
En eller flere tosset har "muntre" sig ved at smadre en rude i vores fine gamle hoveddøren og hvad næsten værre er, også hoveddøren i det der gerne skulle blive til mit showroom / butik. Hvad fanden får nogen ud af at være hærværkene idioter.
Fuck pisse lort...... rigtig dårlig start på en weekend.
Published with Blogger-droid v1.6.6

3 kommentarer:

Oline Art sagde ...

Nej hvor surt... Der er ikke noget værre. Har selv oplevet som barn at sove i min lillebrors værelse, og pludselig blev der kastet et skraldespands stativ gennem ruden...

perlepaladset sagde ...

Fy for den Dorthe.
Det må nu nok ha være været en noget værre oplevelse.
Her var det heldigvis nedenunder men tanken bagefter om at nogen kunne være kommet ind, er grim.

Oline Art sagde ...

Jeg var ikke så gammel, så jeg hørte det faktisk slet ikke. Men mine forældre blev temmelig nervøse. Heldigvis ramte der ikke noget glas i sengen. Jeg husker tydeligt alt det der skete bagefter. Politiet var forbi, naboen kom og der blev ikke sovet mere den nat. Tankerne om at nogle ville være kunne kommet ind... For selv om jeg ikke var så gammel, var jeg alligevel gammel nok til at forstå alvoren i det. (Eller ihvertfald hvad der også kunne være sket)Vi var næsten lige flyttet ind i huset da det skete...