onsdag den 16. februar 2011

Knude kælling ..

Lige nu kan det regne, sne, feberen kan rase i min stakkels krop for jeg slår knuder.

Tænkte at det burde jag da kunne finde ud af, du ved, lave de der fine små knuder, som jeg kan se på de fine halskæder med ferskvandsperler.
 Efter noget søgning på nettet og med hjælp fra youtube har jeg kastet mig ud i det...............
 Og jeg kan ikke stoppe, de første mange mange meter bundne kæder er klippet op igen, knuderne skal nemlig sidde så stramt og tæt at perlen ikke kan flytte sig en milimeter. Men gør de det er kæden super skøn at have på, den er nemlig blød på en måde, som aldrig kan opnås med andre teknikker.

Så lige nu sidder jeg så under dynen med lidt for mange varmegrader i kroppen, med vabler, kødsår som få nye plastre hele tiden, stive fingre og et KÆMPE smil på læben............... Jeg er hooked, det er bare fantastisk.

Kommer nok til at lægge et enkelt eller måske to billeder mere af skønhederne :-)



Bundet i sort agate og med et fantastisk håndlavet vedhæng i agate (agatøje),  længden er ca 100 cm.

Published with Blogger-droid v1.6.6

Ingen kommentarer: