søndag den 20. februar 2011

Søndags afslapning.

Efter den dejlig lørdag i selskab med mine skønne sønner ligger jeg brak igen i dag.
Men skidt, de kræfter er givet godt ud, shoppetur med drengene i Ringsted outlet. Begge fandt flere bukser og en enkelt trøje som måtte med hjem.
Jeg nyder stort at have dem for mig selv engang imellem, så får vi snakket om alt mellem himmel og jord, og bagefter fylder det godt i mit hjerte. Må indrømmer at ligegyldigt hvor stolt jeg er, at de begge klare sig godt.......savner jeg dem.                                            
Har brugt tiden godt, synes jeg.... har bundet en ny kæde, i ild agate, carneol og bånd agate med en fantastisk udskåret elefant.


2 kommentarer:

Oline Art sagde ...

For søren hvor er det bare en lækker farve!

Irene sagde ...

Hvor er den smuk..Glæder mig til at se dem i virkeligheden :-)