søndag den 1. maj 2011

Vinderen!!!!!

Tadahh.....

Ikke mindre end 45 lodder var der i puljen denne gang :-)

Og det var så min bedre halvdel, der fik fornøjelsen af at være lykkens gudinde, eller noget.(hvad kalder jeg ham ellers?)

Så et tal mellem 1 og 45.................
Og tallet blev 10

Så tillykke til Maria fra Strandslottet, du har vundet halskæden, så skriv lige din adresse på perlepaladset@gmail.com så kommer der snart lækkerier til dig.

Tusinden tak til alle jer som har deltaget og stort velkommen til mine nye læsere.
Jeg laver en give-away med et af mine håndlavede produkter snart igen, så bare hold øje

2 kommentarer:

Tina kristine sagde ...

Tillykke til vinderen af den smukke kæde :0)

Maria sagde ...

Ej, hvor fedt. Har lige set set det. Skynder mig at sende en mail. Jubiii! Det måvære en tidlig fødselsdag. Hi hi, har fødselsdag d. 25 maj.